sorry :)

14.20

Nu är ni nog en och annan som suckar till lite och bara VÄNTAR på att jag sla klättra ur Winnerbäck-träsket igen så ni inte bara får läsa låttexter och se Youtube-klipp ni inte orkar titta på/läsa.

Men detta är lite terapi för mej...det här med låttexter som går in i hjärtat eller på nåt sätt förklarar mina känslor har alltid betytt mycket för mej..

Ska dock försöka se till att detta är sista....för idag iallafall. Hade ju en ambition om att avsluta alla inlägg med en liten strof, det rann ut i sanden så jag anser faktiskt att det är ok om jag öser på lite fler nu istället. :)
Håll ut så får ni snart tillbaka den normala det-här-har-jag-gjort-idag-/det-här-känner-jag-just-nu-bloggen. :)



Himlen faller ner,
det svider till där kniven skar,
jag har varit vaken hela natten,
känt om hjärtat sitter kvar,
känt om hjärtat sitter kvar.

Jag har litat på imorgon
som en troende tror.
Jag skulle gjort så annorlunda
om jag gick i andra skor,
om jag gick i andra skor.

I rispan från min vrede,
ska jag sätta jord och så,
i skuggan av din stolthet
ska jag resa mig och gå.

jag är ingen soldat,
har inga vapen att ta till,
inga korståg jag vill gå,
ställ mig inte i ett led,
du får mig aldrig att stå still,
jag fungerar inte då,
jag är ingen soldat,
jag tänker inte så.
Ingen soldat - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0