trött men ledig

17.45

Hejhej!

Nu är jag ledig till torsdag-morron. Skönt!! Är trött och sleten och har REDAN ett trytande tålamod! Bra med återhämtning. Imorrn väntar date med Maud igen. Så åker väl mot Arvika vid halv 1 eller nåt...Undrar om jag verkligen kommer behöva mer än de här 10 ggrna. Har kommit så långt redan och så så det kanske räcker. Har ju 4 ggr kvar i vilket fall, det kostar ju så mycket sen och allt känns så mycket bättre ändå...Ja, får väl se...

Ikväll ska jag bara vila, lite begynnande huvudvärk så det blir skönt att inte göra så mycket känns det som. Gick ju faktiskt promenad på rasten idag så jag har inte SÅ dåligt samvete för att jag inte gör nåt aktivt - även om jag troligen borde.

Jahapp....inte så mycket nytt annars....sitter mest fastnad i Mafia wars på Fejjan....har gått dåligt i ett par dagar men nu börjar det vända så smått....hoppas jag iaf. :)

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0