utvärdering

10.18

Utvärdering av 2008.

Januari
Året började med en hemfärd ifrån Lillehammer där vi varit och åkt skidor. Sen var vi i Linköping på 90-års kalas för farfar. Lämnade in examensarbete. Slutsemniarie. Ny kursstart.

Februari
Rullade mest på, skolarbete, olika häng och utgång med vänner, inget speciellt.

Mars
Började med en tur till Säffle för att herrarna skulle prova kläder till bröllop. En utgång med Hardcore Superstar-konsert. Träffade storebror med familj från Falun en snabbis innan vi åkte till Småland för fågelmiddag.
Gjorde mina första körlektioner och såg på slutspels-hockey. Gick teorikurs. 6-årsdag med älskling.

April
Blev moster. Var på IKEA och köpte våra första gemensamma möbler. Började ringa mystiska samtal och maila och ha hemliga sammankomster inför bröllop, möhippa och svensexa.

Maj
Började med en mystisk tur till Finnskogen med rekande på vägen. Sista fixet inför möhippa och svensexa. Flytta åt Daniel och Julia. Ha möhippa och svensexa. Göra teoriprovet - klarade första.  Grilla för första gången i år.
Skrev en sång, kollade på höns. Öva i kyrkan. Ta kort, delta som brudfölje på bröllop. Göra halkbanan.

Juni
Ta examen. Ha examenskalas. Köpa moped. Jobba. Fira midsommar. Gå på bröllop.

Juli

Köra upp - klara första. Ha semester, hos syskon, passa barn, vid sjön, hos vänner, lägga tak.sälja moped. Köpa bil

Augusti
Börja jobba. En norgetur.Jobb, häng, fortbildning,utgång på bryggan.

September
Jobba och vara en massa sjuk.

Oktober
Jobba, gå på bröllop. Börja ta ut semesterdagar jag inte fick spara.

November
Fylla 24. Börja gå i terapi. Ha mina första utvecklingssamtal som lärare. Få in ny tv i hemmet. Tatuera mej.

December
Jobba, fixa inför jul, ha julledigt. Fira den bästa julen på många år, ha en otroligt rolig nyår.

Sammanfattningsvis:
Ett bra år med mycket saker som hänt på alla möjliga plan. Tidvid tungt men det är saker som varit nyttiga för min utveckling och nu är jag påväg vidare.

JA, jag gör allt för att slippa städa....ska göra det nu! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0