vänner

21.48

Är stolt och glad över alla mina vänner men ikväll ska 2 få ta speciell plats i denna blogg.

Min Lovisa vann en grammis ikväll!  Med Almänna sången i Uppsala. Denna supermusikaliska tjej som sjungit på nobelfesten och nu vunnit en grammis. Grattis fina gumman min!

Den andra är min vän Maja som om 6 dagar åker till tanzania för att göra sitt examensarbete och göra volontärarbete. Hon har oxå haft mod att klippa sitt hår Carina Berg-kort och det blev skitsnyggt!! :)


Alla ni andra som inte fick speciellt omnämnande idag får det nog en annan gång och jag tycker lika mycket om er som de här två brudarna. KRAM

Kommentarer
Postat av: anna

WOW, häftigt att vinna en grammis!! :D Förstår att du är stolt över dem! T.o.m. en annan blir det som inte ens känner dem så bra! :D



Kraam!

2009-01-07 @ 22:27:51
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack gumman! Å jag är stolt över dig!

Jag vet att du vågar göra allt du vill!

Vill du klippa dig kort... så Gör det bara.... Jag å Julia har den här gången haft samma frisör så gå till henne!!!:)

Kram på dig

2009-01-07 @ 22:58:22
URL: http://majalenasofi.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0