wave bye bye till immuniteten....

09.19

Går på bantningskur, de flesta känner till den som Vinterkräksjuka. Jag var visst inte immun mot skiten, men det är riktigt konstigt att det kommer först nu... Bara å hålla tummarna för att det är över snart.

Det konstiga är att det inte känns som när man har magsjuka. Jag är galet hungrig och mår inte alls illa utom precis innan det kommer flygande på mej att ja nog måste göra mej av med mitt maginnehåll. Fräsch jag är...Helskumt...
Har haft hunger-kramp i magen i natt för att jag inte kom på att jag var hungrig förrän precis innan jag la mej och då inte orkade ta mej nåt... Men bröd och vatten var ingenting min mage ville ha vid 7-tiden imorse.. En timme senare vare bara att pallra sej iväg och skicka det till kloakerna..


Nu ska jag sluta att förstöra eran dag.

Ha det fint! Antar att helgen kommer spenderas i karantän...

Kommentarer
Postat av: anna

Usch stackars!! Hoppas du blir frisk fort!

KRAM!

2009-01-29 @ 10:24:49
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Julia

usch! jag tycker synd om dig! men skönt att du inte går runt och mår illa hela tiden!!! tror inte att jag vill träffa dig förän tidigast på lörda om det går över fort... jag vill inte ha det en gång till!!!!jag har gjort mitt!!!

2009-01-29 @ 11:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0