yey!

14.26

Hej igen!
Det börjar släppa! Otroligt gött!!  Trycket bakom ögonen är nästan borta, illamåendet och känslan av att man håller på att somna hela tiden har släppt. Jag kan titta på ljus utan att kisa och jag har orkat diska och plocka in tvätten utan att vara tvungen att lägga mej en stund efteråt.  Plötsligt så mådde jag bara bättre, otroligt skönt känns det.

Ska passa på att åka till töcksfors och handla lite så jag kan göra en potatisgratäng som ska med till päronen imorrn. Brukar alltid slå ihop firande av pappa och äta julmat en sista gång för säsongen på trettondan...

Nu ska jag åka...hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Gött att det släpper och att du mår bättre. Man är så hjälplös när man har så ont och mår så dåligt...



Själv vill jag bara dra nåt gammalt över mig och gråta. (Fast gråter gör jag redan..) Tänk att det aldrig får vara bra. Att jag aldrig kan vara glad..



Så, nu fick jag gnälla av mig lite i din blogg också! :) Kram

2009-01-05 @ 21:36:37
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0