eventuell bröllopsutstyrsel

10.56

Hejhej!

Har suttit lite på tradera efter att ha läst en väns blogg. La ett bud på en av hennes klänningar. Vet inte om jag tar mej i den men någon gång VET ja att ja kommer göra det och den va så billig så det spelar inte så stor roll om det inte blir snart. :)
La ett bud på en annan oxå som jag hoppas passar, alldeles prima vore den till bröllopet i augusti!

Är annars i Arvika igen, igår var jag en sväng ute hos bror och så kollade jag såklart hur det går för herrarna i lervällingen. Usch va de sliter...allt bara flyter där borta. Vore inte fel med lite upphåll.

Ikväll ska ja träffa Clara, kanske gå en sväng till bryggan å hänga lite, kanske lite mat, kanske lite dryck å bara ses lixom.
Har fortfarande inte fått ändan ur å kommit till Jimmy, ska göra det idag. (han hade ju stängt då när ja skulle dit sist)

Inget nytt annars direkt...Hoppas de är klara imorrn så man bara kan få lite semester tillsammans några dar innan mathias börjar jobba. nästa helg ska vi ju hjälpa brorsan att flytta oxå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ah, så det va du som hade budat! hihi :D

2009-07-21 @ 22:04:08
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0