timmar

10.39

Bara några timmar kvar till mitt livs första semester. Barnantalet är lågt så jag kan skippa rast och ta ut komp och fixa så att jag kan gå hem klockan 1. Sen väntar 4 veckor häääärlig semester, mitt livs första och därmed den bästa. :)  Annars har man haft sommarlov eller sommarjobbat. nu är man visst vuxen nog att ha sina 4 veckor.

Igårkväll kom Krista och Brian så vi spenderade kvällen med dem och svärisarna, god mat och många skratt. Otroligt härliga och åpå många sätt oamerikanska amerikaner. Jordnära, ödmjuka och otroligt trevliga. I eftermiddag ska vi åka till Arvika och umgås med dem och resten av gänget hos Marcus och Petra. Blir säkert hur bra som helst. Skulle ju egentligen titta in hos päronen eftersom syster med familj är kvar där, men blir så ont om tid + att de troligen hänger mycket av tiden på festivalen ändå.

Nu ska jag jobba mina sista timmar med härligaste kollegan, åtminstone på ett tag. Hoppas vi får till framtiden så att vi får många, många dagar ihop!

Semester - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0