what a day!

11.17

Ojoj!
Igår va ingen hejdundrande dag....jösses. Först skrapade jag Mathias ena fälg på BMWn i en trotoarkant, sur som ett bi var jag sen. Han va ju inte heller direkt glad. Jag har ju lite svårt att se varför man ska ha 2000-kronors fälgar på bilen (vi pratar styckpris) eftersom sånt där ändå händer nån gång ibland. Å andra sidan vet ja att han tycker om att ha en bil som är tip-top...i vilket fall sura miner i Väng en stund efter detta. 
Sen skulle jag duscha innan vi skulle åka iväg och då halkar jag i duschen, kunde troligen dragit i huvet såpass att jag tuppat av men det gick väldigt bra. Har ett blåmärke på ryggen och har troligen sträckt mej i nacken, tur att det går så bra när det går så dåligt.

På kvällen var iaf hos Erik och Lovisa och åt kvällsmat och tittade på renoveringen, otroooooligt fint och STORT hus. Erika och Ingemar va där oxå, stackarna har inte fått nån bebis än. Hon har gått 12 dagar över, lite småtrötta på att vänta.
En trevlig kväll iaf och inget mer hände den dagen..

Idag tvättar ja lite inför semesterturen, men en av tvättmaskinerna muppar sej och den andra låter jätteskumt så vi får väl se hur det hela slutar. Ska nog åka en tur till Sôcka sen när allt är klart, Mathias är redan där. De håller på och fixar inför bräsforing (va nu det kan tänkas heta på svenska) och sånt.
Va kvällen innehåller vet ja inte riktigt. Imorrn blir det väl inte så mycket. Får väl packa lite på kvällen så man slipper upp tidigare än nödvändigt på måndag. Vi ser ut att få hyfsat väder i hufvudstaden iaf...that's nice :)


Jahapp...enough ordbajsing..ajö

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

ojojj farligt ibland du, tur du klara dig utan större skador.. Så du ska på tur till Stockholm? Kul, ha de så gött å njut ledigheten! KRAM

2009-07-11 @ 12:05:14
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: anna

Men gud! Tur att det gick såpass "bra" ändå! Ta hand om dig och slå dig inget mer nu då! :)



Kraaam!!

2009-07-11 @ 13:39:22
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig läsning i tidningen idag!! :D :D

Kramar i massor från M

2009-07-14 @ 11:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0