anitklimax

11.26

Jaha...då var midsommar över.....:(   Känns som jag hela tiden fått nöja mej denna helg. Troligen en aning orättvist av mej men har varit så trött och tyckt att jag inte hörs och syns alls. Har inget behov av att vara i centrum, inte så jag menar. Men saker som jag haft lust att göra har bara inte blivit, medans vi gjort precis vad andra velat hela tiden. Tråkigt att känna så just en sån här helg när jag vill att det ska hända speciella saker hela tiden. Nej, jag vet att allt här i världen inte handlar om mej och jag måste inte ha min vilja igenom men just den här helgen är ju speciell ,för vad det verkar som bara mej, då känns det så trist att det är jag som måste lägga mej.  Jupp....kommer nog över det oxå snart...

På midsommarafton var vi alltså på mangsgården, det positiva med denna kväll var att jag träffade härligaste M från jobbet som tyckte det var såååå konstigt att Ma-i va på samma ställe som han. Han skrattade och tittade och utropade och var sådär söt som bara han kan. Finaste lill-killen!  Det andra positiva var en liten nostalgitripp med BIG.

Igår var vi i Sôcka, det var ju absolut trevligt men oxå lite antiklimax när jag hoppats hela dagen på att åka till Karlstad för mat och bio. Kändes oxå väldigt ospeciellt när man vet att så många är på roligheter en sån kväll och vi ändå umgås med varann hemma hos varann typ varje helg resten av året. Hade varit roligt om samma sällskap hittat på nåt men sånt är livet. Nu blev det som det blev och jag lever ändå.

Idag vet jag inte riktigt om vi ska åka till Arvika eller vad vi ska hitta på, min äldsta bror m familj är där igen, husvisning på tisdag. De verkade dock ha nånslags planer för dagen så vi får se hur vi gör sen när vi ätit och så.

Jahapp....två veckor kvar till semester då. Till helgen äre festival som vi oxå missar -delvis för att vi inte har semester och därmed inte kan köpa billjetter eftersom vi var ute i seeeeen tid as usual. Vi får oxå usa-besök under denna tid så det krockar lite.

Nu - dusch

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

De där Små Goa människorna livar upp en ordentligt när det andra känns bara sådär! KRAM och hoppas du får en bra dag idag

2009-06-21 @ 12:48:34
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0