bra dag!

18.30

Hej!
Idag har varit en bra dag! :)
Jag fick mitt anställningsbevis med löneförhöjningen. Den inom facket var på 750kr och den som hade fått högst inom den individuella höjningen hade fått 900  (I know who...om de inte va fler). Jag fick 850. :)  Det kan bero på andra saker men jag ANAR att det har att göra med att jag inte har tillsvidaretjänst i kommunen att de där 50kr fattas, för jag fick återigen mycket beröm av rektorn.

Dagens andra bra var att min kropp ÄNTLIGEN börjar återhämta sej, efter 3 månader har jag äääääääntligen fått min mens igen! Inget jag annars varit direkt glad över men har man väntat och vetat att allt inte står rätt till i kroppen så känns de som ett bra tecken på att allt äntligen går åt rätt håll.

Bra nummer 3 var att vi fått hotell bokat till en liten stockholmssemester på några dagar i juli. Kul och skönt att komma iväg e sväng. Mathias fick erbjudande från jägareförbundet så vi passar på att snika oss en rätt billig resa. :D
Eftersom resten av semestern går i dränering och flytt i stort sett så äre gött att komma iväg lite.

Jupp...annars inte mycket nytt...4 dagar kvar till semester och på torsdag kommer amerikanerna.

Kommentarer
Postat av: anna

Grattis till allt positivt, låter härligt :D

Kraam

2009-06-29 @ 22:09:37
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0