fundera...

23.20

Kom på några saker nyss.
Först och främst att mitt anställningsbevis sträcker sej till 30 juni och att semestern börjar först 6 juli. Detta betyder att jag ju slutar en vecka innan ja först trodde. Både positivt och negativt. Har oxå kollat upp igen så att jag verkligen kan få ut mina semesterdagar (betalda då..) i juli trots att jag inte har anställning då. Så himla snopet om det skiter sej med nåt där...21 semesterdagar i sjön lixom..de lär jag ju börja ta ut NU i annat fall.  Hoppas jag får svar från rektorn imorrn så jag slipper fundera på detta länge...jobbigt när man plötsligt kommer på saker man inte kan får svar på på en gång.

Annars har jag tänkt på hur otroligt snabbt det går nu. Imorrn äre redan onsdag igen och veckorna går så fort. Nu äre bara 1½ vecka kvar tills älskling byter jobb och bara 5 (eller 4 då) veckor till semester. Det går så fort nu,gött men samtidigt lite skrämmande.

Helgen bjuder på diverse, lite slappt, lite möhippa, lite röstning är planerat, resten får vi se.
Har varit otroligt trött idag, somnade när vi sövde barnen, somnade på rasten och sov två timmar när ja kom hem. Trött nu med och ska snart sova. Har massa feber på jobbet på olika håll så skulle ju inte bli förvånad om ja åker på nåt. Men hoppas få va frisk nu, gärna ända till slutet.

Fick mej en surprise idag, mamma har skaffat facebook. Kul! :)   Har suttit lite ikväll och försökt skicka vänförslag till henne men det strulade lite tror jag. Hoppas hon hittade några iaf....

Godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

Hihi, min mamma finns också på facebook, rätt kul :) Fast där är hon allmänt o-mammig och skickar diverse bilder och inbjudningar till bl.a. Chippendales fan-sida hahaha..



Hoppas du får ett vettigt svar idag och att du får dina semesterdagar betalda :) Det borde du få, har för mig att man fick typ en semesterersättnings-summa under juni eller juli :)



Kraam på dig!

2009-06-03 @ 07:17:13
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Barfotabarn

Har också ett gäng semesterdagar att ta ut i pengar, eftersom jag inte anser mig hinna ta ut dem innan jag slutar vid midsommar. Jag kollade och min slutlön kommer i juni och min sem.ers. i juli. Hoppas du får besked fort så du slipper fundera mera.. KRAM

2009-06-03 @ 19:29:07
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0