hiss och diss...mest diss...

21.23

Hiss: Jag har midsommarstädat badrummet, så ordentligt har det nog TYVÄRR (vi är skabbiga i detta hushållet) inte blivit städat sen nyårsstädningen. Vi haaaar ju givetvis städat badrummet men inte på det här sättet...Känns gött!

Imorrn får köket en omgång och på onsdag tar ja resten av rummen och alla golv. Nu SKA här bli rent! Borde åka å köpa en ny avloppssil att ha under badkaret men eftersom saker händer SÅDÄR snabbt här så försöker jag mej på nån hemmasnickrad idé, den ligger nu i en hink på trappen med nåt frätande medel så får vi se vad jag får ta till sen för att få den fräschare. Tills ja kommer mej iväg te Årjäng och skaffar en ny (finns ju ingenstans närmare :(  för jag HAR ju faktiskt letat!).

Diss: Midsommar.....för ett år sen satt jag här och grymtade om trista vänner som inte ser den potential som midsommar faktiskt har. DÅ tänkte jag att det finns bättre chanser detta år och att jag väl får ta tag i det hela själv då...

Men har de blitt nåt?! NEJ! Blir så besviken på mej själv. För mej är midsommar och nyår årets bästa, ingen har några stora förväntningar och det finns SÅ stora potential att fixa nåt härligt, trevligt och KUL! Men nu sitter jag ju här 4 dagar före och INGET är uppstyrt. 

Hade ju inte så roligt att man höll på å kissa på sej på mangsgården ifjol. Vill verkligen INTE dit igen, vill inte bara åka dit för att andra ska det. Ja blir bara depp av å gå runt med den där antiklimaxen och vetskapen om vad som KUNDE blivit. Det jag VERKLIGEN längtar efter är ett STOORT kalas med massa folk så man kan umgås som man vill, go mat, bra musik och bara gött iordning. Men för det första är folk så splittrade på midsommar så så många fler än 10 blir man inte direkt + att alla andra verkar tycka att mangsgården är kul nuförtiden.

Jaja....mega-diss på mej själv mest, lite mini-diss på andra.....

Kommentarer
Postat av: Da sister

Men kom hit då! Gört. Vi blir iofs inte heller fler än 10, men det kommer bli skitkul, bra musik och en massa god mat. Dessutom får du ju träffa mig och Pluppan (och Martin) och vår käre granne som du aldrig träffat IRL. ;-)



Just do it!

2009-06-15 @ 22:01:33
Postat av: Anonym

Ha ha, vi har verkligen olika tankar och önskningar för dessa aftnar. Själv vill jag bara ta det lugnt och njuta av ledighet och lite färskpotatis... :D



Kram på du!

/M

2009-06-16 @ 19:35:08
Postat av: Johanna

Precis så är det!



Har inga planer alls för midsommar än så jag vet inte... ska jobba både fredag och lördag tyvärr.

Men hoppas du får en jättebra midsommar! :) Kram

2009-06-17 @ 20:39:07
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Barfotabarn

Det kommer bli en fin midsommar för dig, de tror ja på! Lite jordgubbar å lite gött fölk så ordner dä säjj skarru se=) KRAM å ha en trevlig midsommarafton!

2009-06-17 @ 23:06:47
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Broder Daniel

Eller åxå kan en komme te Lellåsen...

2009-06-18 @ 01:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0