just lovely

16.09

Varm-vädret fortsätter. Det är underbart!!
Utflykten med änglarna på jobbet igår gick superbra! Tråk-kollegan tappade typ hakan och tyckte att det var sååååå omöjligt att vi haft med oss hela 6, sex...(visar handen) SEX barn till sjön och BARA varit 2 personal. Hade hon ALDRIG kunnat göra! WHAT IS THE MATTER!???  Det var ju i stort sett inga problem, och absolut inga som inte lika gärna uppstått när vi varit "hemma" på förskolan. Jag ser fram emot ett enormt tungrott och TRÅKIGT HÄNDELSELÖST halvår när min andra underbara kollega försvinner. Blir lite matt och ledsen när jag tänker på det men ska njuta allt jag kan sista dagarna med fina P. Hoppas verkligen hennes planer blir av så att jag får jobba länge med henne. :)

Idag har vi (inte helt chockerande) knappt ens varit ute för att det är för varmt åt vissa. Barnen älskar det ju nu när vi har vattenspridare ute och de bara kan springa i trosor/kalsonger/blöja. Ja....så äre när man har tidig tur med allt vad det innebär av kontorsjobb och köksbestyr.

Gick ännu en rask promenad igår. Så gött men varmt!! Vi ska försöka gå varje dag mellan åtminstone måndag och torsdag nu. Sen blir det gym efter semestern.

Nu ska ja skriva en liten lista så ska vi snart åka å handla lite. Inte helt vana med att laga mat varje dag nu.

Kommentarer
Postat av: b

2009-06-25 @ 20:34:58
Postat av: Barfotabarn

hihi ja visst ede kul me omständiga kollegor! Behöver jag säga att jag känner igen mig...? Och angående promenader och din stundande träning...duktig edu=) Kram!

2009-06-25 @ 20:39:23
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: anna

Å marie! jag tycker synd om dig som kommer att ha det så till hösten nu när P slutar. men du ska verkligen sträcka på dig & ta åt dig äran för allt bra ni gjort m barnen! det har verkligen skett stor förändring sen du började. men snälla sök tjänsten på björkbacken när den kommer ut till jul! hade varit såå kul att få över dig dit! ha det bra!

2009-06-27 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0