lite väl nostalgisk

16.44

Det är nåt som min hjärna,...som hela min kropp inte fixar. Saker som inte är nåt speciellt som gör mej nostalgisk. Som skapar en känsla där inne som tar mej nästan hela vägen tillbaka, jag kan inte förklara riktigt. Det närmaste jag kommer är nog att jag blir galet nostalgisk och minns varje tanke, känsla, lukt och smak från den där tiden. Sjukt hur allt är....hur saker kan komma tillbaka till en efter år och år oavsett var man är i livet. Knepigt, oh yes! Vill lixom bara ta en snabb-tur och minnas och leva om allt det där, bara en kort stund. Och sen komma tillbaka till härliga livet nu, tryggheten och allt som gör mej lycklig nu.

Idag när ja kom till jobbet stod en FIIIIN blomma och väntade på mej från kidsen. Hade fått den på sommarfesten jag missade när ja va sjuk. Jättefin! :)  Fick oxå härlig input från en kollega som är pågång med ett fantastiskt projekt som hon vill ha med mej i. Jag hoppas VERKLIGEN det blir av och jag är SÅÅÅ glad att hon vill ha mej med i så fall! Vill inte säga mer förrän hon/vi kommit längre.

Dagens minus var inte så stort men lite störande. I tisdags kom en sko-nisse och lyckades sälja ett par uteskor att ha på jobbet till mej. Skitsköna och praktiska och bra på alla sätt, det bästa med alltihopa var att jag skulle få dem först i september och att jag därmed inte skulle behöva betala dem förrän då. När jag kom till jobbet idag så stod min skokartong där och drygt 500kr skulle betalas i slutet av juni......morr! Jaja....det löser sej och det är ju bra med skor, men lite trött blev jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0