skitsköj

21.19

På freda-eftermidda vände förkylningen lite. Fixade nässpray på lördagen så jag faktiskt kunde andas genom näsan sen. Gött! :)

På fredan hade vi bara en lugn hemmakväll...På lördagen hade vi en lugn hemmadag, var lite på köpcentret och fixade examenspresent och kollade runt lite. Sen hem te svärisarna och kolla lite inför amerika-besöket, blev inte mycket klokare men det märx sen hur allt blir.

På kvällen åkte ja iväg te Högboda. En SKITROLIG kväll med massa trevligt folk och roligheter.  Man skulle ha en loge att ha kalas i...prima :)  Längesen jag hade den där känslan av full tillfredsställelse och total glädje som jag hade i lördags. Det var så härligt att träffa folk jag inte sett på för länge (IGEN) och ännu mer folk som ja inte sett på ÄNNU längre. Första gången på ett tag som så många av oss var med samtidigt, fick lite av den känslan från den där bästa sommaren. Roligt och härligt. En massa roliga samtal och folk. När det var slut fick jag med mej 3 grabbar som ville ha skjuts in te stan. Kul! Sen hem te älskling igen.

Idag har vi varit vid sjön stor del av dagen, varmt och gött. Inte badat dock, INTE varmt i vattnet. Sen hem te oss och äta tacos och efter det åkte jag och mathias och öste ur vatten ur båten och fiskade lite. Jag fick mitt livs första gädda på kastspö. Kul :)
Nu ska ja bara ligga lite i tv-soffan innan det blir sömn. Vår sista tidiga söndag pga mathias måste upp snortidigt. På onsdag slutar han troligen sitt jobb och börjar på nytt. :)

Dagens Freudianska felsägning:
-Såg du mej inte igår?
-Nej?!
- Men, jag sög ju dej.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var verkligen kul! Tycker du får förklara lite mer ingående om gäddan :)

2009-06-18 @ 07:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0