svar på tal

19.32

När ja kom till jobbet hade jag fått svar av rektorn. Fantastiskt bra. I mailet stod det att jag får förlängning från det datum mitt andra kontrakt går ut, de skulle ha möte i eftermiddag och imorron på vår planering får jag veta mera. Det LÅTER dock som att jag får vara kvar på samma ställe till hösten oxå. Vet inte mycket mer om vad det innebär just nu, men imorrn. Vet dock att det innebär att jag får betald semester under juli! Great!!

Idag har jag haft en skum yrsel, otroligt runda fötter. Fått hålla mej iväggar, hyllor, stolar, vagnar stor del av förmiddan. Lite bättre på eftermiddagen, ingen aning om var det kom ifrån men...
Har annars haft två utvecklingssamtal, tre kvar. Ett av dem imorrn, ett på fredag och ett till veckan. Imorrn har vi som sagt heldagsplanering, ska skriva utvärdering av årets arbete och årets likabehandlingsplan, vi ska oxå till köpcentret och fixa lite ärenden som present till våra barn som slutar nu och lite annat.

Snart helg igen, otroligt bra. En vecka och 2 dagar tills älskling är hemma mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0