tråkig 2

1. Vad är det bästa med dig?
Att jag har självkännedom

2. Vad är det näst bästa med dig?
Att jag är glad och stark

3. Vad är det sämsta med dig?
Att jag tycker det är svårt att vara social

4. Hur var du som barn?
Tyst, snäll och osynlig

5. Har du bra kontakt med din familj?
Bättre än förrut

6. När hånglade du med någon första gången?
Hmm....gick i 7an....97 antar jag då....

7. Har du varit intim med en kvinna?
Näpp

8. Har du varit kär?
Har påven ful hatt?

9. Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande?
7 år och 3 månader (- 10 mån paus)

10. Hur stora fötter har du?
38-39

11. Hur ofta filar du dem?
Lite för sällan men oftare än många andra, har galna hälar som bara trillar isär...

12. (m) eller (kd)?
Neither

13. När var du riktigt full senast? 
Tror aldrig jag varit riktigt full, inte i jämförelse med andra.

14. När ångrade du senast något du gjorde på fyllan?
Har aldrig gjort nåt ja ångrar..

15. När dansade du senast?
Idag på jobbet.

16. Följer du någon Tv-serie?
Greys anatomy

17. Vilket stjärntecken är du född i?
Skorpionen

18. Vad gjorde du nyårsafton 1999?
Firade i kyrkan och på torget i Arvika

19. Vilken roll hade du i skolan?
Först osynlig,sen osynlig, sen osynlig, sen skolkaren, sen intresserad men med lite för lite ork.

20. Boxers, briefs eller tanga?
Boxers! Jag antar att vi pratar om på killar?

21. Var vill du åka på storstadssemester?
Sydney

22. Var vill du åka på solsemester?

Thailand

23. Vill du gifta dig?
Jatack

24. Vill du ha barn?
Jäpp, inte imorrn dock.

25. Hur långa ögonfransar har du?
Va är de för fråga? De blir längre med min supermascara från Lancome :D

26. Hur håriga ben har du?
Inte så väldigt just idag.

27. Brukar du bada på sommaren?
När det är varmt eller när ja ska köra vattenscoter.

28. Älskar du alla former av sport?
Näj, hatar fler än jag uppskattar

29. Vilken skiva köpte du senast?
Ehum....köpte?! Tjenare..har faktiskt ingen aning.

30. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Återigen nej, ägde massor när ja va liten men har ju ingen spelare så nån annan fick dom.

31. Lyssnar du på radio? Vilken kanal?

Japp, p3 i bilen och på jobbet.

32. Är du med i någon fackförening?
Lärarförbundet.

33. Gillar du parmesan?
Nä har aldrig riktigt förstått charmen med det...

34. Har du gjort något kriminellt?
Nä, tror inte?

35. Knarkar du?


36. Vad heter din bästis?

Äru 12 eller?

37. Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)?
Går på toa  (när ja väl är framme på jobbet så kollar jag barn-schemat och fixar lite inför dagen)

38. Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)?
Går på toa (äter frukost)

39. Vad är det sista du gör innan du somnar?
Släcker lampan och pratar lite med sambon som nu är hemma om nätterna :D

40. Vad äter du oftast till lunch?
Det som bjuds på mitt eminenta jobb. Sista veckorna har det varit mycket korv och mos...(uääk)

41. När åt du kött senast?
För några timmar sen, spagetti och baconsås.

42. Är du en van porrklubbsbesökare?
Jajemen, flera gånger i veckan. Vi har en egen klubb här i "byn".  NÄJ!

43. När hiv-testade du dig senast?
Aldrig gjort

44. Sopsorterar du flitigt?

Borde bli bättre....

45. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?
Inte så många, en ovanlig dag dricker jag kanske ½

46. Är du med i någon förening/organisation?


47. Har du några allergier/handikapp? 
Hmm..lets see, astma, pälsdjursallergi, skaldjursallergi, pollenallergi och deras tillhörande släktöverkänsligheter. 

48. När besökte du ett gym senast?
Massa, massa år sen när det fortfarande var överkomligt pris på att träna i Arvika. Ska dock börja nu igen när min träningspartner är hemma. :)

49. Äger du en cykel?
Ja, men den har nog sett sina ljusaste dagar...

50. Prenumererar du på någon tidning/något magasin?
Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0