A matter of seconds

16.10

Hejhej!
Har just återupptäckt Kristoffer Åström...hur trevligt som helst. Inte lyssnat på honom på flera år, plötsligt kom jag bara på det. Vet inte hur. Har iaf lyssnat på de 3 låtarna som förr var mina favoriter av honom.

All lovers hell är fortfarande nåt bland det bästa jag hört.

I'm not the first to sleep beside you in this bed
It's poisoned with some other idiotic guys smell
And even though you tell me that your love for him is dead
I always keep preparing to go through all lovers hell

She told the news to me, a planted part of me
Not to fully grow to show a way of what could be
I asked her to be true, she said i love you too
Her eyes were sad and i recall somebody asked do you?

I've gotta start believing that you really love me
I've gotta start believing that you want what's me
I've gotta start believing that you really love me
If you say so, it's gotta be so

En gång för längesen var den här texten smärtsam sann för mej. Nu handlar det nog mest om att jag måste börja tro på att JAG verkligen älskar MEJ.  If I say so, it's gotta be so.....

En solig dag idag. Snöade några lätta flingor i förmiddags men inget som blev nåt, TACK och lov! Snön smälter fort undan här på sol- (vår)-sida/n av huset. Vid grannarnas ingångar ligger snön som den gjort länge. Vill ha hit våren NUU!
Har tvättat, diskat, vattnat blommor, tagit ett varv med dammsugaren, tankat bilen, solat och handlat mjölk, en alldeles lagom dag. Jobbar imorrn eftermiddag som vanligt och på fredag förmiddag. Sen är det fantastisk helg!

Japp nu ska ja se på Beverly hills :D
Godafton


Kommentarer
Postat av: anna

Haha ja men du vet att det som VI tycker är några lätta snöflingor - det är "snökaos" i Stockholm hahahaha :D

2009-03-11 @ 17:19:32
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men oj! Vet du hur många år jag letat efter den låten?! Många många. Tror jag hörde den i nån tv-serie på svt... Spung kanske? Men jag hittade den aldrig eftersom jag inte visste vad den hette, men jag kände igen texten nu. Thank you! :)

2009-03-11 @ 20:29:49
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0