and so the puking has begun

07.12

Hejhej!
Börjar se ljuset i tunneln, nu BORDE det snart vara slut på denna sjukdom. Vaknade vid 5 imorse och mådde på alla tänkbara vis sämre än under hela sjuktiden. Låg vaken ett tag och gav sen upp försöken att somna om. Vid typ klockan 6 kom det jag väntat på och fasat för. Det är dock aldrig riktigt så hemskt att spy som jag föreställer mej. Har iaf sen dess mått ok. Får väl se vad det blir....det borde ju vända nu snart tycker man. Antar att denna långdragna version är mitt "straff" för att jag klarat mej när alla andra varit sjuka i flera omgångar sen jul....

Jaja...får väl ta å byta handdukar, sängkläder och sprita lite här hemma tills Mathias kommer hem igen så han slipper få det iaf....

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vilken fin kommentar i min blogg. Blev jätteglad. Och lite rörd faktiskt. Tack.



Fy vad synd det är om dig nu. Stackars stackars dig. Hoppas det vänder nu.



Stor kram

2009-03-25 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0