besvikelse

13.08

Hejhej!

Ikväll ska jag till Arvika och träffa vänner, se på melodifestival och ha trevligt. Vänner som jag inte träffat på jääääättelänge!! Ska bli otroligt kul! Min käre sambo skulle köra mej dit och hänga hos nån och sen ta med mej hem igen. Nu är sambon sjuk, febrig, förkyld och ynklig som bara en förkyld man kan vara. Han är aldrig sjuk nästan, men just idag!!!

Jag blev så besviken att jag väldigt nästan fällde en tår, han kanske inte orkar köra mej....:(
Nu undrar en del varför i hela världen jag inte kan köra själv om jag nu absolut ska iväg. Det skulle jag kunna göra och gör det väl i värsta fall, men tanken var ju att jag skulle få ta mej ett glas eller två. Får väl helt enkelt strunta i det isåfall, IGEN.  Håller dock tummarna än!  Japp!

Har målat naglarna och funderat över klädsel och bara haft en soft morron. Fick lite panik när jag insåg att det är ännu några fler på jobbet som har fått spysjuka, IGEN. Helt otroligt vad denna sjukdom hänger sej kvar TROTS vädjande om 48 timmar och hemmavarande vid sjuk familjemedlem. Undrar om den är borta till påsk....Någon gång borde det vara min tur men jag håller tummarna för att slippa.

Jaja.....nu ska ja fortsätta och göra inte så mycket alls en stund till. Ska snart göra hemgjorda köttbullar (älgfärs) och hemgjort potatismos.

Ajö

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Ha en bra kväll och glöm inte att man KAN ha roligt utan sprit...=) KRAMKRAM

2009-03-14 @ 16:37:20
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Anonym

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll! Kram

2009-03-14 @ 16:38:55
Postat av: Marie

Hahaha...jag är nog den sista du behöver säga till att man kan ha kul utan sprit. skratt Är bara det att jag typ ALLTID är nykter i deras sällskap nufötiden...roligt om man inte alltid är den som dricker cola....:D

2009-03-14 @ 16:57:17
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den anonyma som önskade trevlig kväll, det var jag det! ;D

2009-03-15 @ 07:13:01
URL: http://www.omknorring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0