deklaration

20.37

Hej!

Idag har jag deklarerat, ser bra ut! Hoppas VERKLIGEN det blir det som de kommit fram till innan, har inte gjort några ändringar så det borde vara ungefär iaf. Känns gött!  Rätt in på sparkontot!  Tatuering nr 2 here I come och sen framtidsdrömmar eller eventuell solresa till hösten för resten. Nice, nice.

La mej bus-sent igår i vanlig ordning..har varit helt död idag.... :(  Men imorrn äre lite sovmorron iaf, skönt ska det bli! Börjar inte förrän 9.30. Lovely :)  På torsdag har vi halvdagsplanering igen sen närmar det sej semester.

Imorrn får darlingen åka te Göteborg och jobba...ganska trååååkigt, har vi tur så får han komma hem på torsdag igen, men troligen inte förrän fredag. Men men..sen är vi ju lediga båda..:)

Idag promenerade jag på rasten, skönt att ha rört på sej lite igen. Är på tok för dålig på det. Hittar inget som fångar mitt intresse nog länge. Köpte ju cykeln och använde den som en tok första månaderna och sen i perioder men nu har den stått LÄNGE, hittar ingen lust att hoppa upp lixom.  Sen fick ja ju yoga-dvd och pilatesboll. Körde "stenhårt" ett par veckor innan ja tröttnade. Är lite rädd för att hoppa på nåt nytt för ja litar inte på att ja kommer fortsätta. Trist å köpa ännu ett redskap som bara står, var ska ja ha det dessutom?!! 

Pratade med Maud om detta nån av de sista gångerna, om att jag ger upp för att jag är rädd att misslyckas. Med vetskapen om att det är det som allt handlar om så BORDE jag ju bara kunna rycka upp mej. Men det är svårt att hitta motivation, både till att BÖRJA men oxå FORTSÄTTA vid motgångar, när man ändå inte tror på att man kommer fixa det.  Jaja....bara att försöka. Promenerar ju en del nu iaf, både på helger och i veckan.  SMÅ steg frammåt, så jag får smak på det här med hur bra jag mår av att röra på mej. Sen kanske det är lättare att avancera....HOPE SO!  Ska iaf åka längdskidor i en massa dagar till veckan. :)

Hejhej


Kommentarer
Postat av: anna

Ahaaa I see :) Adolfsson tror jag det stod på dörren :) 27A, högst upp till höger :)



Promenader är gött :D Speciellt nu när det förhoppningsvis blir vår snart :D



Kraam!!

2009-03-31 @ 21:04:07
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Johanna

skönt att få pengar tillbaka, jag brukar oftast ligga precis under eller över så det är tråkigt, jag kollade min deklaration med bank-id förut och jag fattar verkligen inte nånting av det där,haha. måste nog ta hjälp i år igen! men du verka ju få mycket tillbaks eller?



jag la mig också bus-sent inatt. halv fem. sova är inte lätt. buhu.

kram!

2009-03-31 @ 21:34:26
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0