Glad

23.53

Hejhej!
Har varit hemma från jobbet idag också och nu känner jag mej riktigt pigg. Ingen feber idag och inte alls samma nys och frys. Hoppas vakna helt bra imorrn. Jobba halva torsdan och halva fredan, imorrn tvätta och dammsuga lite. På torsdagkväll kommer baby hem igen. :)

Idag blev det bestämt att jag ska åka till Arvika på lördag och träffa mina vänner som jag inte sett på så länge. Jag är nästan löjligt glad över det faktiskt. Har känt ett tag hur mycket jag saknar dem. Mitt liv här i skogen är skönt och laidback och jag trivs och mår bra och har vänner här oxå. Men på sistone har jag saknat det där som bara varit mitt, de där härliga människorna som var min värld speciellt i 10 månader av mitt liv. Ska bli roligt att träffa dem och återleva lite av det gamla roliga. :)  Skitkul!!!

Japp....nu ska ja snart ta kvällen. Godafton!

Kommentarer
Postat av: anna

Ja vi ses till helgen om du ska till Helen :D :D



Kraam!!

2009-03-11 @ 06:34:52
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0