jag säger upp mej

07.46

Det är vad min kropp säger till mej...den vill vara någon annans verkar det som.
Igår var vi ute och gick en sväng, när vi kom tillbaka kunde jag bara ligga i fosterställning resten av dagen. Ont i magen och feber. Sov i flera omgångar och var inte mycket för världen. I natt gick det bättre, lite feber men inte så mycket smärta. När Mathias gick upp trodde jag nästan att jag var frisk, några minuter senare fick jag tidernas maghaveri med mindre fräscht toabesök.  Nu är smärtan återkommen med full styrka och febern på återtåg..:(
Det är en skum sjukdom, känns inte som magsjuka, tror inte det blir fler toabesök och jag mår inte illa heller. Har bara ont och orkar väldigt lite tack vare febern...Typiskt, ja kan inte hålla på å va sjukskriven hela tiden, det blir det ingen lön av heller...och inget jobb gjort :(

Helgen i övrigt har varit bra.

På torsdan kom Mathias hem med ett presentkort hos hans frisör (som är skitduktig) till mej, så nu ska ja ÄNTLIGEN få gå till frisören och få lite färg och klipp. Blev en slapp och ganska tidig kväll.

På fredan var jag i Årjäng på padagogisk ledare. En ganska dämpad stämning eftersom hela förmiddan i stort sett handlade om sparkrav, tips om sätt att spara, info om indragning av personal osv osv osv...  Jag fick tag i rektorn som såg helt skärrad ut när jag frågade om semester och anställning och sedan utbrast "men det är bara vid jul man inte kan spara semester" och "du får ju förlängt såklart". Med andra ord så får jag ta min semester när alla andra får semester och troligen har jag jobb efter sommarn, tar dock allt jag inte sett på papper med en nypa salt i detta läge. Allt löser sej tillslut.  På kvällen var vi i Sôcka och hade guitarrhero-battle.

På lördan gick vi en promenad och bara va ute i härliga vädret, sen gjorde vi oss iordning. Skulle till Arvika på 4års-kalas för Mathias brorsdotter, efter att ha vänt en gång för vi glömde visakort å grejer, så kom vi fram en halvtimme försent. Det var trevligt och god mat. Kom hem på kvällen och började se på Star wars på 4an när min sjukdom började med VÄRK i hela kroppen och lite feber. Gick jag la mej nån gång efter 23...

Söndan gick som sagt i sjukdomens tecken....

Japp....hej

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan vännen!

Vill bara att du ska krya på dig! Hoppas en stor filt å en bra film hjälper dig att hitta krafterna! Det är mina tips!

Kram på dig

2009-03-23 @ 13:23:01
URL: http://majalenasofi.blogg.sese
Postat av: Johanna

Krya på dig!



Ja det där med FEEDJIT är inte lätt!! Krånglade som bara den med den... men jag kom till slut på att den skulle ligga i "kodmallar", jag bara testade runt, tills jag såg att feedjit hamnade på ett passande ställe.

Men om jag gissar att du vill ha feedjit under dina länkar t.ex, så ska du klistra in den i kodmallar under där det står

"</tag:linklist>

</ul>"

DET BLIR ALLTSÅ HÄR, haha.

Det borde bli ganska långt ner på sidan, bara att leta upp det! Det står bara så på ett ställe, så det kan ju nästan inte bli fel :) men fråga gärna igen om det inte funkar!



Kram



2009-03-23 @ 16:50:01
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Barfotabarn

Jööbbit när man inte vet hur framtiden, eller ens sommaren ser ut jobbmässigt. Sitter i samma båt å ser det precis som du; Dä orner säjj. För de gör de!

Skickar lite friskhets-baciller till dig! Å en KRAM.

2009-03-23 @ 17:05:10
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0