Marie!? ska du åke hem? hejdååå

09.08

Hejhej!
Jahapp....vaknade imorse och kände mej sådär...har ju snorat i flera dagar som bekant. Igår hade jag oxå återkommande smärta i sidorna. Anyway...vaknade och tänkte att ja lär åka och prova att jobba iaf, öppnade och det är hyfsat mycket fix och stress för de andra om ja skulle stanna hemma. Åkte dit och kände med en gång att jag inte skulle gjort det. Fixade en vikarie som skulle komma bara hon fick duscha och släppa ut hästarna.
Sen åkte ja hem igen med feber, ont i magen och snorig...nu sitter jag under täcket i soffan och tänker sitta här ett tag.

Innan jag gick hem ropade en av mina fina som låg under soffan och lekte med en bil :
-Marie!!!!?
- Ja...
-Ska du åke hem?
-Ja, nu ska ja åka hem..
-Hejdåååååååå
-Hejdå....

Helgen har annars varit lugn och bra.
Fredag: På kvällen var vi i Östervall på kalas. Trevligt och god mat. :)
Lördag: Såg Sex and the city-filmen och på kvällen åkte vi till Sôcka och spelade Monopol med herrskapet. Jag förlorade stort, även Julia åkte dit, även om hon hade en extra spelare i sitt lag :) , Daniel och Mathias gav upp efter ett tag and called it even.
Söndag: Vi tog det lugnt och gjorde inte så mycket på förmiddan, sen åkte vi te svärisarna där vi återigen fick middag. Svärfar hjälpte oss oxå att stryka skidorna a'la Sunes pappa i Sunes jul.  Tog en tidig kväll efter att ha sett utflippade tv-programmet Wipeout!

Hej

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Goa dom e dom smååa=)

Krya på dig nu under täcket! KRAM

2009-03-09 @ 22:43:23
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0