no ikea

11.12

Tja!
No ikea för mej idag....har ju vart halvdan, nysig och frysig i flera dar. Idag vaknade jag med huvudvärk, känner mej kanske inte dödssjuk men faktiskt inte värst pigg heller. Bestämde mej för att inte åka med kollegorna till ikea. Är ÖVERTYGAD om att de klarar sej utan mej + att jag ändå inte skulle jobbat idag EGENTLIGEN så då slipper kommunen betala ut en halvdagslön te mej idag. JA jag vänder på allt som jag vill (det säger mathias), men jag har ingen ork...punkt och slut.

Ikväll ska ja dock försöka vara piggare för då ska vi på 50 årskalas en sväng. 2 vänner som båda fyllt 25....de ska dessutom gifta sej i sommar.  Vilar jag mej idag så ska det nog gå bra.

Till soffmode..
puss

Kommentarer
Postat av: Maja

ahh vännen gott när man väl tagit beslutet å inte följa med! Låt din kropp få vila sig! Trevligt med kalas, vilka är det som både har fyllt år å ska gifta sig?!? Ha en go kväll/helg! Kramar i massor från mig

2009-03-06 @ 14:44:20
URL: http://majalenasofi.blogg.sese
Postat av: Clara

Klokt beslut å stanna hemma vännen! man blir nog inte piggare av att lalla runt på IKEA hela kvällen med köpgalningar.... :)

Väldigt nyfiken- vilka är det som ska firas å som ska gifta sig??

Ha en riktigt go´helg!! Kos å klem

2009-03-07 @ 08:16:07
Postat av: anna

Hoppas att du känner dig piggare nu!!



Kraaam!

2009-03-08 @ 13:42:17
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0