nyfiken!!

19.02

Otrooooooligt nyfiken man blir när man har en FEEDJIT!!  Folk från platser jag inte trodde som läser min blogg ju!
Vilka är ni ifrån karlskoga, stockholm och falun? Har familj i falun men kan inte tro att de tittar in här 8ggr på en eftermiddag/kväll?!!  Hade kanske varit bättre att inte ha nån sån så hade man sluppit vara nyfiknast i världen :)

Jahapp....matchen är igång nu...Ligger i soffan med datorn på magen igen...gött....multitasking är najs..eller bara ett tecken på rastlöshet....Är så trist när man inte orkar göra nåt vettigt...Ringde jobbet å sa att ja är hemma imorrn oxå iaf...Är nog bra med en dag till hemma....lite grinig mage trots coca cola och feber still.

JAja....om ni VILL så får ni gärna ge er tillkänna och stilla min nyfikenhet! kramet

Kommentarer
Postat av: Helena

stockholmarn är nog jag det=) värmlänning i exil som ju "måste" ha koll på vad som händer hemma med dom man pluggat med

2009-03-23 @ 20:15:32
Postat av: Johanna

När det står Karlskoga så brukar det vara Anna som besöker en, vet inte varför men jag har listat ut det iaf ;) Tror hon är på nån speciell server eller nåt sånt, så städerna stämmer ofta inte tyvärr. Tror Marie B också står som nån annan stad. Skumt,haha. Jag står iaf som Arvika såg jag nu! :D

2009-03-23 @ 22:38:15
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur tar man bort så man själv inte syns? Eller är det bara att klicka på "remove your IP" kanske :)

2009-03-23 @ 23:32:52
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Barfotabarn

Feedjit vaddåå..??

Sen vill jag säga: vicket fint profilfoto du har, du e vacker!! KRAM

2009-03-24 @ 07:20:22
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0