nystädat och saknad

10.33

Äääääntligen har jag städat!!! Så gött!!!  Ska snart hämta tvätten oxå så är jag redo för helg sen....även om jag jobbar både i eftermiddag och imorrneftermiddag. Ska ju till ikea med jobbet...minns inte om jag sagt det...minns ingenting längre.

En vän hade lagt upp lite bilder på bdb....en av dem var på mej för läääängesen! Insåg hur mycket jag faktiskt saknar honom och hans sambo och alla andra de brudarna och grabbarna som jag inte träffat på vääääldigt mycket för länge. Nu MÅSTE vi styra upp nåt och jag ska INTE bli sjuk eller får förhinder!!

Nu ska ja hämta tvätten innan dusch och jobb! Hej

Kommentarer
Postat av: Jonas

Låter jämt görbra dä.

2009-03-06 @ 00:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0