Strul

15.26

Sitter här på min vanliga plats denna veckan...:)  Strul på tvn och datorn i knät....Det är dumt med så stor laptop som vi har, den är nog inte riktigt gjord för att ha på "the lap". Vissa värmeproblem...oj som den fläktar. Men har den ju bara såhär en stund emellanåt. Trist om den ska behöva brinna upp lixom.....

Som sagt är gamla filmen Strul på tv4-film. Inte riktigt som jag mindes, inte sett den sen kanske i mellanstadiet heller så.

Har ätit två varma smörgåsar med ost och ett glas saft idag, några timmar sen men vågar inte hoppas för mycket. Tog ju ändå till imorse innan magen protesterade mot smörgåsarna ja åt sent igårkväll.  Har iaf orkat dammsuga, diska och byta handdukar. Spritandet och byte av sängkläder sparar jag tills jag är ute på andra sidan, eller imorrneftermiddag. Ska försöka få det gjort oavsett innan mathias kommer hem, så får ja väl göra om det igen sen om ja fortfarande är sjuk då.

Om jag inte sa det så stannar ja hemma resten av veckan oxå, även om ja blir frisk idag så har det ju knappast gått 48 timmar på fredag-morron. Svärmor kommer med cola och nyponsoppa till mej sen när hon slutat jobbet iaf, tur man har dom nära ibland. :)

Hockey ikväll...hoppas på utklassning ikväll med....men lite spänning vore ju kul oxå. :) 

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0