total failure...

21.04
Fast nä, inte misslyckande. Jag VALDE att äta popcorn idag, dock inte pga nån gammal känslostorm. De bara stod där i skåpet. Blev så sugen, så idag svullade , på en måndag. Jäpp så äre här i livet.

Har varit SÅ trött idag och väck!!! Har gjort nåt HELA dagen, inskolning med informationssamtal, fylla i papper, skriva månadsbrev, skriva ut andra papper, kolla mailen, fixa frukost,frukt, mellanmål, in till granndagiset och hämta mjölk och lunch, lägga barn, tvätta sängkläder på jobbet, bädda nytt åt alla barnen, väcka barn, leka lite, hänga upp ny bordsplacering och viloplacering, fixa det sista på nykomlingarnas hyllor, hem, somna i soffan, se på tv, blogga. Allt detta tar dessutom lite extra tid eftersom jag hela tiden glömt vad det var jag gjorde nu, fått gått flera gånger och fråga om saker som jag EGENTLIGEN vet. Vore ja inte 24 bast så skulle ja bli orolig över mitt minne och min tankeverksamhet.

Blir nu dusch, sen sömn. Ser nu att Con Air går på 9an...längesen ja såg den men har den ju, kan kolla en annan gång. Måste ju duscha.

Svärisarna kom med thermosar och underställ till mej när ja kommit från jobbet....inte fel med privat-delivery från järnhandel och abeko. Himla bra släkt man nästlat sej in i..*skratt*.  

Ser SÅ mycket fram emot att få åka till fjällen. Vi två - LEDIGA tillsammans, bara åka skidor, njuta av god mat och mys och troligen hinna gå både varann och svärisarna på nerverna och vise versa. :)  Nä, jag har världens bästa svärföräldrar...men en vecka är ändå en vecka....nästan en vecka iaf :)  Åker på måndag när vi vaknat och åker hem igen på fredageftermiddag efter en tur på fjället och lite mat.

Nu - dusch. Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag och Elina svullade också popcorn idag, men det är ju så lite kalorier i dom så man får faktiskt :)

2009-03-30 @ 22:21:27
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0