18 mars genom åren


16 Mars 2002

...........Annars hade jag en MYCKET trevlig kväll igår med mycket trevligt förut omtalad årjängs"pojke"... Hmm.....ska träffas ikväll igen.....på online i sunne.....*skratt*  Men de blir nog perry....... Nu ska ja skutta....åker snart....



17 Mars 2002
Hade mycke trevligt ikväll oxå me den hemlige pojken......myys.....han skjutsade mej hem oxå.....mej o Flisan.....*ler
(22.04)


Smsade förut...*skratt*

Tackade för skjutsen o sånt.......


Här är de sms ja fått från honom:


"Det var så lite så.jag kom i säng till slut men jag fick inte sova så länge för min kusin ringde å väckte mig.du har väl säkert precis gått upp? :) (namnet)"

(svar på mitt tack)


"Ja han ringde å undra om ja skulle me till karlsta o titta på en bil han ville ha. men när vi kom dit så va den redan såld,så nu är vi på väg hem igen. (namnet)"

(ja sa att han inte hade nån snäll kusin som väcker han)


"Nej, det var det inte.ja sitter här å ä trött å ångrar mig att jag gick upp:) ska nog lägga mig tidigt ikväll så ä ja kanske som folk imorgon,hoppas jag:)"

(ja sa typ att de inte va så stor idé att gå upp då)


"jo de e ju klart men skolan är ju kul hi hi hi (inte) :) imöra ska ja te arvika igen.ska te volvofabriken å titta en sväng"

(ja sa att skolan e tråkig typ...)


"Dä ä ingen fara för jag vet att jag har en kass bil.men snart ska ja ändra på det hoppas ja. du får ha det superbra du mä :) vi hörs! (namnet)"

(ja klaga på hans bil o sa sen förlåt)


18 Mars 2002

HÄR hinner man inte med i svängarna....knappt *skratt*


helt plötsligt hade jag bjudit in till fika o han fick inte med sej nån för det va UR-möte...så där kom han alldeles allena från Årjing :)

Först kom Johannes,sen kom han,sen kom Erica o Lovisa....o så fikades det....

Efter Temptation åktes det hem.....alla utom han  :)

Det var mycket trevligt...*ler stort*


Vi tjöta en massa......*asgarv* Han va påväg o gå därifrån sådär 10 ggr sista timmen.....fast nånting gjorde så han inte gjorde de ändå....uppenbarligen.......

Tillslut ringde hans mor o då sa han att han va påväg...så tillslut va han tvungen att åka........

Då fick ja plötsligt massa mod från ingenstans åsså gick det åt skogen, bara kysste honom......kunde inte låta bli.

Sket ganska mycke i att vi knappt vet nåt om varann o att vi just träffats eller iaf just lärt känna varann bättre......

Han fråga varför ja vart tvungen att vänta så länge....han hade juh suttit å väntat på de där senaste timmarna :)

Sen bröt vi ihop i asgarv båda två å kom överens om att allt egentligen gått alldeles för fort men att det inte gjorde nåt å att inga andra behövde veta nåt egentligen.......


Så NU kanske man kan avslöja namnet på denne hemlige som återkommit i min dagbok senaste månaden....han me sms:n....

Mathias heter han.........Nävehed.....*ler*


Nåja.......tillslut åkte han....han sa att han skulle drömma om mej o att vi skulle höras imorrn....


18 Mars 2003
Har inte skrivit på länge men vi har firat 1 års dag....myyyys!


18 Mars 2004
Inget inlägg, ännu en torrperiod i skrivandet.


18 Mars 2005
Ännu en torrperiod i skrivandet - står mest om annalkande Gran canaria-resa


18 Mars 2006

Lyssnar på Far away med Nickelback......ÅÅÅH VA BRA!!!!!!


'Cause you know, you know, you know


That I love you

I have loved you all along

And I miss you

Been far away for far too long

I keep dreaming you'll be with me

and you'll never go

Stop breathing if

I don't see you anymore

Mmmm.....jaja........*trött*

Får väl ta å göra nåt annat än å lyssna på den där "Far-away-låten" på repeat så kanske de känns bättre.....äta nåt kanske inte heller varit fel....a....blir nog så..


Om det inte tagit slut mellan mej å Mathias så hade vi haft 4-års-da ida....jupp...

Haha....tänk den kvällen....den va sinnessjuk den....va liten man va å va lite man visste om livet....herregud....ibland tror man att man inte blev mer vuxen efter gymnasiet men ja inser ändå hur mycket jag växt,ändrats å mognat under senaste året...



18 Mars 2007

Jösses vilken otroligt och fantastiskt romantisk dag......INTE....haha....jaja...man kan inte få allt här i livet.....Dagen är ju faktiskt inte slut än heller....inte för ja tror den blir så väldigt väldig alls men.......


5 år.....de e länge de faktiskt.....hänt mycke på den tiden.....skitmycke...

Ganska nervös ja va denna dagen...eller kvällen snarare.....allt gick ju så sjukt fort...å ingen trodde egentligen på oss....ganska vi bevisade att alla hade fel....har klarat så mycke..En del klarade vi iofs inte å fixa som par....men vi fixade de som vänner...

tror det är svårt å växa om man sitter helt fast vid varandra som vi gjorde innan... hade nog inte klarat det utan pausen....men nu är ju allt bättre.....:)


18 Mars 2008
Nothing?! Hittar inget i denna bloggen men är rätt säker på att ja skrev nåt?


18 Mars 2009
Det är imorrn det....7 år har gått....7 år av heaven and hell och här är vi. På nåt sätt känns det som att vi är ute på andra sidan nu, det är NU livet börjar. Det är nu VI börjar, inte längre han och jag, utan VI.  Vet att vägen är allt annat än rak framför, men att vi klarat de här dalarna och krokarna har gett mej så STORT framtidshopp.

Älskade man!
Closest to my heart!
Jag KAN vara utan dej, men jag vill inte!


Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

=D Gratulerar på er egen speciella dag! KRAM

2009-03-18 @ 15:28:41
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Anonym

Oj vilken mysig läsning. Är jätteglad för din skull, att du hittat någon att dela ditt liv med. För det är alldeles, alldeles underbart!! :D

2009-03-18 @ 16:48:50
Postat av: svåger

Stort Grattis!

Väldigt kul och väldigt utlämnande att ta med all historik från dagböcker.

2009-03-18 @ 22:10:31
Postat av: svåger

Stort Grattis!

Väldigt kul och väldigt utlämnande att ta med all historik från dagböcker.

2009-03-18 @ 22:12:05
Postat av: Ruth

Grattis på kärleksdagen! Trevlig läsning. Ingen såpa här inte utan äkta liv.

2009-03-18 @ 22:32:35
Postat av: anna

Åh, det är så fint så man blir alldeles tårögd! :D Är så himla glad för din/er skull!! :D



Massa kramar och hoppas att ni hade en härlig 7årsdag :D

2009-03-22 @ 17:42:34
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0