CITIZEN PAIN i min dator

13.08

Då va de söndag då...IGEN!! Mathias svägerska sa igår att livet är kort och att varje vecka bara har 7 dagar, då måste man göra det bästa av alla sju. Tänk att det ju faktiskt ÄR så. Hoppas därför VERKLIGEN att Mathias får det nya jobbet. Det vore så bra för honom, för mej, för oss!  Japp...

I fredags var vi bara hemma och gjorde ingenting, jag jobbade rätt länge och Mathias kom från arbetsintervjun typ efter klockan 6. Jag var trött och sleten och han med tror jag. Vi såg Wall:E sen somnade vi. På lördagen var vi i Arvika och tittade på dans på Ingesund. Alla dansgrupper hade sin våruppvisning och lilla Mina var med och dansade med sin grupp. :)  Efteråt var vi hos Marcus och Petra och åt mat och lekte med kidsen. På vägen hem hämtade vi lite spel på Lillåsen, med i påsen var den efterlängtade cdn. Min bror är duktig han. Nu finns det massa citizen pain i min dator.  *stolt*

Idag går det som vanligt i matlagning. Mathias är på ur så jag fixar lite innan han kommer hem, stackarn ska inte behöva stå hela kvällen tycker jag.  Hela helgen har annars varit riktigt sletsam, trött och sleten HELA tiden. Sovit skitlänge varje morron och ändå kunnat somna tidigt på kvällen. Det blir lååååångt till juni och doktorsbesök -igen.

Nu äre nån galen människa på tv, tjenare stölliga tanter...Talang 2009 -repris. Crazy!
Till falukorven och spisen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0