not feeling well

15.54

Suck och pust! Är rätt säker på att jag har fel dos av medicin nu. Återgick ju till dosen jag ska ta efter ett tag. Har tagit medicin som jag "ska" i drygt en vecka...Genast rasar håret av mitt huvud, jag är trött, trött, trött och den lilla,lilla viktminskning jag hann med har avstannat och jag känner mej pluffsigare igen. Jag har hunnit vara sjuk med feber IGEN (förra veckan) och inatt och idag känns det som att det kommer en omgång till. Frågade efter en tid hos läkare här. Får se om han tar emot mej eller om ja måste åka te Arvika.

Jajaja.....hade skrivit ett långt inlägg men detta var allt som återstod efter ett fel....orkar inte skriva om allt...

Kommentarer
Postat av: anna

uh, det låter ju hur jobbigt som helst! :(



hoppas att du får träffa läkaren och att du mår bättre snart!!



kraaaam!!!

2009-05-07 @ 17:06:33
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din stackare. Det måste vara jätteslitsamt för kroppen att hela tiden vara sjuk. Krya på dig! Kram Mia

2009-05-07 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0