oh my

11.00

Nån gång efter att falukorven var stekt till Mathias igår så blev jag jättedålig! Frös som en stolle och orkade inte stå upp ens. Bara låg i soffan, att ens tänka på att äta eller typ ställa sej för att gå på toa vara omöjligt. Sååå kass. Nånstans på vägen tappade jag allt förnuft och bröt ihop, var BERGSÄKER på att jag var döende. Kan inte minnas att jag nånsin mått så fysiskt dåligt utan att vara "direkt sjuk" (typ förkyld eller influensa eller nåt).

Mathias sa att ja skulle försöka duscha så kunde vi åka te akuten när klockan var typ 7. Jag petade i en panodil och släpade mej te duschen, när jag väl kom ut därifrån var jag lite piggare. Insåg att jag nog haft hyfsat kraftig feber, Mathias brände sej nästan när han höll mej på magen.  La mej efter 8 och när mathias gick till jobbet kändes kroppen som om jag sprungit ett maraton - otränad. Har ingen feber idag - än iaf, men känner mej underlig och allmänt dålig på nåt sätt. Har börjat hosta lite men det är enda synliga(hörbara) symptom på att jag är sjuk för andra. Jaja..åter till vilan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, neeej. Nu är det verkligen verkligen synd om dig. Stor kram! /Mia

2009-05-11 @ 11:09:23
Postat av: Barfotabarn

men lille vän! Ta hand om dig nu så du blir frisk! KRamo

2009-05-11 @ 22:45:27
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Jonas

Fasen Marie, se till att få ordning på dig nu!

2009-05-12 @ 01:56:40
Postat av: anna

Men usch!! Låter ju jättehemskt! Läste på fb att du skulle ringa sjukvårdsupplysningen - hoppas de kan klura ut vad du har för nåt konstigt!

KRAM!!

2009-05-12 @ 07:07:06
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0