orken återvänder?

20.44

Ojoj....ingen ork under dagen..WHATSOEVER! Jobbigt att gå mellan rummen bara. Satt i soffan, såg Australia. Helt ok film, återigen lite kär i Hugh Jackman. :)  Plötsligt kände jag mej piggare och passade på att dammtorka, insåg att jag OCKSÅ skulle orka skaka mattor innan orken var slut. Imponerad, förvånad och lättad. Sen dusch och nu sitter jag här. Känner mej trött men inte ALLS som innan, återvänder orken nu?! Vore SÅÅÅ skönt!! Hoppas bara den mest ointresserade doktorn i världen ringer mej imorrn trots att "han ju inte har några telefontider på fredagar". Vore fint att få fixat med medicinerna så snabbt som möjligt.

Hoppas på en längre stund av ork imorron oxå, då ska jag försöka dammsuga och hänga in kläder i garderober.  Sen kanske Mathias orkar våttorka golven sen när han kommit hem.

Min finaste fina! Han som inte skrattar åt mej när jag på allvar tror att jag ska dö, han som kramar mej, torkar mina tårar och säger att allt blir bra. Han som kommer hem från jobbet och tar en dag ledigt för att ta mej till doktorn. Han som bara finns där, jämt. Älskade karl! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilken bra man du har! :)

2009-05-14 @ 20:56:15
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0