piggelin

12.21

Hej!
Piggaste dagen på LÄNGE, LÄNGE! Vaknade, åt min blåbärssoppa och mina smörgåsrån (magen fortfarande inte HELT på humör för annat på morronen). Sen såg jag på Efter 10 med Malou där Sanna Bråding var gäst, slås varje gång hon är med nånstans av den starka känslan av att det kunde vara jag. Men det är det inte, tack vare en massa saker.
Efter detta dammsög jag, hade oxå energi till att våttorka golven.   Nu är ja lite sleten igen, men inte alls som innan. Nu äre helg oxå. På måndag SKA jag tillbaka till jobbet no matter what! Hoppas verkligen doktorn ringer idag, annars måndag!

Japp...blir en lugn eftermiddag och kväll. Mathias kommer hem med varm mat, den första jag äter på flera dagar. (om man bortser från två  SMÅ tuggor korv m bröd och pommes i onsdags).  Blir gött. Ikväll ska han va vuxen på café igen. Han får åka själv denna gången, inte riktigt redo för sånna grejer känner jag. Helgen är annars rätt oplanerad än, känns väldigt bra med tanke på hur allt varit denna veckan. Var egentligen bjudna till småland, men det får bli en annan gång.

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Gott å höra (läsa) att du piggnat till! Nu fårru ha en bra helg! KRam

2009-05-16 @ 16:30:12
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Anonym

Trevligt att ses i lördags, och väldigt trevligt att se dig så pass pigg efter allt elände. Hoppas du får en fin vecka. kram! /Mia

2009-05-18 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0