that makes me a saaaaad panda

17.37

Gaaaah!!! Har en hel rad inte så vackra ord som vill ut ur min mun!!! Himla skitdoktor väljer jag, det var lagom fult!
Har minsann inte fått nåt telefonsamtal idag. När jag försökte ringa vårdcentralen så va de bara en sån där inspelad röst som talar om att man kan ringa mellan 9 och 11! Blir jag trött? JODÄÄÄ!!!!!  Blir så himla lessen när folk i sånna positioner inte tar folk på allvar. Va katten ska han va doktor för när han ändå skiter i folk som mår dåligt!!!  BLÄ!!!

Helgen var annars helt ok. Inte fullt så sleten. På fredakväll minns ja inte va vi gjorde?!!!! (give me medication!!!!)  Jo just det. Vi va i Årjäng på cafét. Det var typ 5 pers där eller nåt så jag och mathias satt mest och spelade ohtellho! (men??)
Ja vann alla 4 gångerna. :)  På lördan så gjorde vi inte så mycket, ja vilade mej en del. På kvällen var vi i Strömmer där en klasskompis från Kau sjöng med sin kör. Efter det kom lite folk på Vänghäng. Söndan va oxå väldigt lugn.
Idag har jag då osm bekant jobbat, när jag körde hem var ja så trött att ja bara ville gråta. Inte ens massa gitarrer och sång från citizen pain gjorde det bättre.  Nu ska ja bara slappa i soffan, vill inte ha en sån här dag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0