uninspired

17.21


I fredags träffade jag min äldsta bror och hans familj. Härligt att träffa dem igen, hade en fin eftermiddag på prästängen. :)   Ibland önskar jag att alla vi syskon bodde nära varandra och att vi träffades oftare än nu.  Japp...

Helgen var annars lugn och trivsam, inget extraordinärt direkt...Bara allmänt lagom. :)

Idag är jag trött och oinspirerad....inte bara här på bloggen utan som människa...trött, grå och ingen ork riktigt..
Inte mycket nytt händer..

Det ätr typ kaos och omorganisering på jobbet, eller i hela kommunen...så vad som händer efter sommaren återstår att se. Jag räknar med arbetslöshet fram till jul så kan ju vad som helst hända sen.  Jag är inte orolig, allt löser sej och jag vet att det kommer finnas jobb sen. Just nu är det bara lite kaos som sagt, men det är värre för dem som inte vet om de ska vänta på varsel och uppsägning eller om de får vara kvar. Jag har ju ändå bara mitt vik. att förlora. Kan ju alltid rensa kyckling i ett halvår...:)

Jappp.....hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Avundas ditt lugn angående jobbfronten. Själv är jag jätteorolig att jag inte ska ha jobb till hösten. Har till sista september men sen? Ska försöka tänka som du, positivt och att det ordnar sig.



Stor kram Mia

2009-05-04 @ 20:34:40
Postat av: Barfotabarn

Ja då kanske vi blir arbetskamrater i höst=) Har tanken me kycklingen ett halvår i hövvet nu eftersom hösten e oviss! Kram å ha en bättre dag idag än igår!

2009-05-05 @ 08:11:50
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0