andas

19.17

Hej!

Sitter här och andas ut...ÄNTLIGEN är det fredag!! Såååå trögt har det varit att gå upp flera dagar denna veckan. Trodde det skulle bli bättre med träningen men näpp! Är bara INTE en morronmänniska.
Nu är det iaf LOVELY fredag :D  Blir nog en lugn tv-kväll vad det verkar, lite idol och så, bara jag å mathias tror jag...

Imorrn ska ja träna sen kommer iaf bröderna och deras familjer, troligen mor och far. Ska bju på föllsedagsfika, blir trevligt att de kommer hit en sväng. :)  Nästa lördag blir det lite balluns för vännerna här i Väng. Det ska bli stenkul, vet inte riktigt vilka som kommer än men hoppas på en hög. :)  Roligt om många kommer!  Vet redan några som sagt nej men hoppas fortfarande på positivt från dem som inte svarat. :)


Idag fick jag min föllsedagspresent till mej själv på posten. :) Har ÄNTLIGEN köpt Singstar, som jag trånat efter detta. Hittade BILLIGA micar på Ginza, spelet var ju sådär men det kvittar, finns ju andra att köpa. Har bjudit på några billiga på tradera så får vi se. Åsså köpte jag ett på EB häromdagen som var lite bättre.
Jaja...nån gång om året får man skämma bort sej, man fyller ju bara 25 en gång :D

Inte mycket nytt annars. Denna veckan har vi provat på hur det är att inte ha NÅGRA barn som går på 15timmars-schema, på jobbet. Är ju SÅ glad att alla föräldrar har jobb igen men det är stor omställning och blir mycket övertid på oss nu. Ska skriva konsekvensbeskrivningar och grejer nu när man ser hur det funkar att ha 8 barn, som går många hela dagar på 2 personal och täcka upp tiden mellan 06.30 och 18.30 vissa dagar.  Blir mycket ensam tid med många barn. Vi får se hur vi fixar.

Nu till tvn och sambon!


Kommentarer
Postat av: Julia

vi kommer ju givetvis!

2009-11-06 @ 21:17:02
Postat av: Marie

Söt! Vad jättekul!! :) Kanske får Olle en liten kompis, inte helt bestämt men. :)

2009-11-06 @ 21:35:29
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: marieb

Klart vi kommer missar inte ditt 25 års kalas, och äntligen får se hur ni bor:)

Jag ska att stöna med en present till dig ändå för att jag vill ge dig någonting;), där ger jag mig inte, hehe. Spelar ingen roll vad du säger...

Ha en mysig helg! Hör av mig lite längre fram i veckan behöver nog lite vägbeskrivning:), vet du om några mer arvikabor kommer?;)

Kramkram

2009-11-07 @ 00:03:54
Postat av: Julia

Är det ni som inte riktigt har bestämt er eller är det nån annan som har bebis? du skriver så roligt ibland!!!

2009-11-07 @ 09:30:48
Postat av: Marie

Marie: Jonas och Camilla kommer iallafall, resten har jag inte fått svar av. De har ju varit här förrut, så de kan vägen, men hör av dej du! :) Kram!



Julia: Hahaha,....ja DET var ju faktiskt lite kul! Nån annan. :) Trodde inte det gick på en vecka att skaffa en sån där litten?

2009-11-07 @ 09:47:13
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0