blommor

12.28

Idag damp det ner en jättefin blombukett på jobbet - den var från fina,heltokiga Anna! Inte hade hon behövt men glad blev jag givetvis :D

Hade oxå ett superbra utvecklingssamtal, inte för att JAG va så himla bra utan för att det var ett skitbra samtal, givande och gött på nåt vis. Ett sånt där komma-nära-samtal.  :)

Annars en bra föllsedag så långt. Ser fram emot när jag jobbat klart och får komma hem, svärisarna kommer en sväng, åsså ska ja väl på presenten som jag längtat så efter :D

Sen äre snart lördag, ser SÅ fram emot den festen!

Kommentarer
Postat av: anna

Vad kul att du tyckte om den :D Hoppas att du har en fortsatt jättebra dag och att ni har jättekul till helgen :D



KRAAAM

2009-11-12 @ 17:47:29
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0