gött,gött,gött,gött,gött

17.43

Uh va gött att va åter till det vanliga. Ingen smärta i armen och bara känna sej frisk och kry. Jobbade idag och tränade. SÅ gött va de på gymmet. Körde hårdare än nånsin och kunde höja vikt på flera av maskinerna. Trodde det skulle gå skittrögt och va svinjobbigt men det var bara gött. :)  Blir alltid lite segt mot hantlarna (troligen föratt jag hatar dom) men jag VET att det är de jag nästan behöver mest så det är bara att plåga sej igenom :)

Japp..annars ska vi upp te svärisarna och låna lite grejer nu för fix med syskonens julklappar. När det är inpackat ska jag bara fixa nån liten grej te päronen (närmare jul) och så ska ju Mathias ha nåt. :) Sen äre KLART med julklappar. Göttans :)

Längtar som en liten gris te helgen, ska bli så härligt! Försöker att inte ha så höga förväntningar men det är svårt. Smygkollar hemsidan och lite sånt hela tiden. Ska bli så gött, massage, ansiktsbehandling, kanske lite solarium, bada alla möjliga bad, kanske träna lite och bada BASTU!! Älskar bastu!!  Dessutom äta och dricka gott och sova i hästenssängar, käka hotellfrukost och bara ha det finfint :)  Hihiiiiiiiiiiiiii!!!!

Först äre jobb imorrn, APT efteråt..hem te tvätten och tvn.
Sen jobb en dag till, bilbesiktning och sen helg. :D
Japp...fix och trix-dags... Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0