gråta?

19.36

Just nu vill jag bara gråta, är trött, har huvudvärk och vilken KONSTIG dag det varit!!

Börjar helt som vanligt, sen ringer grannförskolan med en upprörande nyhet som medför att vi får ta över deras barngrupp en timme. Inga problem men ljud och hastighets-nivån höjdes ganska märkbart där en stund. Under tiden hinner en förälder komma med nästa upprörande nyhet, innan den första ens lagt sej. När man försökt samla ihop sej och allt är som vanligt så känner man att huvudvärken är där....pyyyyr verkligen, och spränger.

Tar rast, åker och lägger mej i solariet, somnar, missar att stänga av ansiktsrören då jag brukar. RED FACE!
Jaja, allt trots allt ganska ok så långt...jobbar mina timmar, slutar, handlar, åker hem, äter, fixar lite, inser att plånbok inte finns någonstans. Ringer coop, plånbok där. Ringer hem sambon som har bilen och kör - ALLDELES för fort, hämtar plånbok. (tror att coop stänger 19 i en halvtimme av hjärnsläpp) Åker hem, börjar färga hår. Det är ett under att inte mer färg har hamnat på andra ställen än i mitt hår.  SÅ trött, sleten, huvudvärkig och allmänt väck att jag bara vill sova... nu vill jag inte gråta längre....men gärna sova snart... :D

Godnatt!

Imorrn: jobba, träna, handla, tvätta!
Torsdag: jobba LÄNGE, bli 25 bast.


Kommentarer
Postat av: anna

Vilken omtumlande dag du haft! Hoppas morgondagen blir lugnare! Du lär ju sova gött inatt iaf ;D



Kram!

2009-11-10 @ 20:42:29
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vilken dag! Hoppas det löser sig med allt som hände på jobbet.



Kram Mia

2009-11-11 @ 07:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0