It's sick man! SICK!

21.23

Galet många grattishälsningar på fejjan, kort, blommor och härliga kuvert!
Har ju anat lite att jag kanske ska få ett bidrag till en spa-helg med finaste.....idag öppnade jag TVÅ härliga kuvert som täcker boende helpension TVÅ nätter och TVÅ behandlingar valfri helg framöver!!!! UNDERBART!!!  Tror knappt att det är sant nu när jag har broschyrer och kuvert framför mej. Kommer blir alldeles fantastiskt!
Tack finaste familj och vänner som är inblandade! Jag har inte fått alla namn så vet inte riktigt vilka jag ska tacka, men några vet jag.

Imorrn äre äntligen fredag och jag ska jobba och träna sen hem och göra vanliga fredagspysslet och bara njuta av helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0