mhm?

12.00

Jaha....igår blev de inte mycket te träning. vaknade och kände mej allt annat är frisk.När jag väl varit uppe ett tag så var det bara halsont kvar men bestämde att spara träningen till idag om det visade sej bara va en endags.
Men idag äre halsont å huvevärk och MASSA magkatarr så skolkar idag oxå. Får ta nya tag i veckan igen.

På eftermiddan å kvällen kom bröderna med familjer, - en nykär brorson :D . MYCKET trevligt var det :)
Idag har jag bara slappat och förberett lite för middag, ska FAKTISKT slå på stort med potatisgratäng och kycklingfilé. Ska snart återgå te soffan å invänta jägaren....han har två dagar i skogen denna helgen, typ första gången på min tid. Roligt för honom det.

I veckan blir det jobb, utvecklingssamtal, bilbesiktning, handla mat och dryck te kalaset och lite sånt pyssel, fylla år, kanske bjuda hit svärisar och svärmorföräldrar på fika, träna. En bra vecka tror jag. :)

Haregötthej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0