nöff nöff

17.57

Då var man vaccinerad då, var där strax efter 10 i förmiddags. Inga problem alls och sen var jag pigg i stortsett hela dagen..Tills för drygt en timme sen, la mej för att vila lite. Vaknade av att jag FRÖS så otroligt, låg med två duntäcken och hackade tänder. Dessutom svinont i hela överarmen. Somnade om och vaknade av feberyra, drömde så otäckt så jag gick upp. Nu känner jag mej bara trött så räknar med att det går i vågor..

Hade ju planerat för en julklapps-shopping imorrn. Får väl se hur läget är när man vaknar, kanske får proppa i lite panodil först men vore SÅ gött å ha det gjort.

Annars äre ju helg nu, GÖTT! Mathias ska te Årjäng en sväng medans jag ska gräsänka mej med Idol.

Om en vecka är vi på SPA å göttar oss. :)

Kommentarer
Postat av: marieb

Jag mådde dåligt i ca 3dagar av sprutan, men sen blev jag bra. Hoppas du mår bättre nu! De säger att de som blir dåliga av sprutan behövde den verkligen för annars hade vi nog blivit jättedåliga utan ngt skydd...

Krya på dig!!!

Kraaaam

2009-11-22 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0