oj..

16.34

Hej!

Nu äre helg! SÅ gött! Har jobbat, tränat, ätit och ska nu bara slappa resten av kvällen.  Ändra lite på en t-shirt kanske.

Ringde SPA förrut. Fick en liten chock....fast jag inser ju nu hur dum jag var innan...men just där och då..tappa hakan-moment. Hon i andra änden telefonen trodde nog inte jag var helt frisk. :)

Bokade vår helg och insåg hur sjukt, (SJUKT!!) mycket pengar hela grejen går på...av nån knasig anledning inbillade jag mej att kalaset för oss båda två var fixat...eller stora delar av det... Inser ju nu att jag egentligen redan visste att det inte var så....typ HÄLFTEN är  betalt. Är fortfarande JÄTTEGLAD, det är inte alls något sånt, men det innebär ju att nästan lika mycket som jag fått i present, ska Mathias lägga till för att han ska få följa med. Jag vet att jag inte ska (eller ens kanske borde) men jag får dåligt samvete...det är INTE en liten present det här! Inte från någon av inblandade, men från honom. Han som inte ens är värst fascinerad av sånt där....har iallafall sett till att han ska få sej en massage som tack. Litet tack kan tyckas, men vi har rätt olika storlek på plånböckerna han och jag.

Sjukt det är att man ska få dåligt samvete när man får saker som nån trots allt VALT att ge en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0