överraskning?!

17.35

Igår kom ett brev till Mathias, på det stod det STORT Selma Spa+. :)  Jag vet ju inte vad som är i men det bådar gott :D   Det som kanske inte var lika roligt är att de trots att de VISSTE att det handlade om en överraskning så skickade de det så odiskret. Mathias va lite bitter...

Idag ringer min mobil, det är blomsteraffären som undrar om jag är hemma imorron när posten kommer för jag ska få blommor.  JÄTTEKUL och jag är ju SUPERNYFIKEN på var de kan komma ifrån, MEN vad är det med företag och överraskningar?!!  Jag förstår såklart att de inte ville att de skulle frysa ihjäl och allt sånt men ändå. Ska få dem till jobbet och överraskningen får bli vem de är ifrån :D


Idag har jag jobbat, sen tränat och sen handlat. Ett under att jag kom hem hel och MED plånbok den här gången (glömde den vid kassan igår, tappade den vid läsken idag). Så trött och tankspridd att det är farligt att va ute bland folk nästan. Nu ska jag bara fixa tvätten sen blir tv-soffan hela kvällen.

Imorrn ska ja inte göra nångting mer än att jobba och fylla år. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0