SÅLD

13.03

Nu var cykeln såld och hämtad. Säkert alldeles för billigt  som vanligt när jag säljer saker men nu har jag iaf fått tillbaka mitt vardagsrum så det slipper vara kontor/träningslokal/tv-hörna.
GÖTT! Pengarna går direkt till SPA-potten, ju mer jag får i den själv desto större chans att det blir av och att det kan bli 2 dygn + en massage till min stackars rygg och nacke. :D

Vore bra för mej och för OSS att få komma iväg, tror jag. :)

Jupp, igår var vi alltså i Arvika. Pappa blev jublande glad för presenten de fick och jag HOPPAS mamma oxå tyckte det var åtminstone lite roligt. Vi försökte iallafall. :) 

Nu är det inte ens två veckor kvar tills man blir äldre igen, även om det inte alls så eftersom man blir äldre varje dag. Anyway....25....tänk så mycket jag planerat att jag skulle uppnått när jag var 25...jag är väl på väg, men inte på långa vägar där. Det gör mej egentligen inte så mycket eftersom jag sen länge insett att det aldrig skulle gå, men nu är man ändå där...at the big 2 5. Snart är man 30 oxå....ja jösses.
Funderar när jag ska få in några kalas, först visste jag inte om jag skulle orka eller ha lust men nu börjar det kännas lite roligt. Skulle nog försöka sej på både familjekalas och en redig 25 årsfest för vännerna. Behövs lite ljus här i mörka Väng. Jupp...
Nu ska jag fixa lite innan vi ska till Arvika på släktkalas.

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Gött å bli av me gamla saker man ändå inte använder. Då gör det inte så mycket om det blev till underpris:) KRAM

2009-11-02 @ 11:46:09
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0