snart mitt i veckan

19.34

Dagarna rullar på som vanligt. Imorrn äre redan stortv-kväll igen. :)
Måndagen bara flög förbi, trött som ett bär var jag hela dagen. Idag var det upp tidigt och öppna och sen till gymmet via konsum för att handla. Laga mat, duscha och nu slappar ja för fullt. Är trött idag oxå men inte som igår.

Idag vare SÅ gött å träna, tror jag kommer ha vansinnig träningsvärk imorrn, första gången det kändes som att det VERKLIGEN tog. Har ju varit lite småjobbigt innan men idag gjorde jag nytt upplägg och det var TUFFT, men kul :D

Imorrn äre alltså jobb, får jobba över lite för ett utvecklingssamtal (ev. två) och sen hem te tvn och tvätten. :)

Torsdag; jobba och träna och städa.

Fredag; jobba sen vet jag inte..

Lördag; träna och födelsedagsfika (för tidigt) för familjen på eftermiddan.

Söndag har jag ingen aning om än...

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Ja snart är helgen här igen:) KRAM

2009-11-04 @ 12:52:31
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0