svinigt

12.09

Hej!
Jahapp...hemma då, IGEN. Vaknade med huvudvärk, illamående och en allmänt konstig känsla i kroppen. Är ju egentligen inte direkt SJUK, men det är sådär roligt att leka med barn och vara aktiv försskola när det känns som att man ska spy och huvudet dunkar. Tor mej alltså en dag hemma, blir mycket karens denna månaden men men...
Nu är det lite bättre så räknar med att jag jobbar imorrn igen.

Har hört att det tydligen är vi som är dåliga av sprutan som blivit sjukast av själva influensan, jag vet inte men isf är ja rätt glad att jag tog den. Huvva... Fredagen har jag redan berättat om, gick ganska bra resten av kvällen sen. På lördagen var jag kry hela dagen, bara väldigt trött på kvällen. På söndagen låg jag i sängen till typ halv 4 eller nåt, bara uppe och åt frukost en sväng. Helt slut och allmänt dålig....SÅÅÅÅÅ ont i armen oxå. Bättre på kvällen, idag vaknade jag som sagt med illamående och huvudvärk. Hoppas det är sista dagen nu..

Bara några dagar kvar tills vi åker på spa nu. En fullspäckad vecka först.
Tisdag, vanlig arbetsdag, om jag är pigg igen borde jag träna på eftermiddan.
Onsdag, områdesmöte på förmiddan, APT på eftermiddan.
Torsdag; jag och vikarie på förmiddagen, bilbesiktning på eftermiddagen
Fredag: packa och fixa, åka till Spa :)

Julklappasshoppingen i lördags gick fint. Vi har inhandlat nästan alla, bara Mathias och våra päron kvar. De till syskonen är ju inte helt klara och inpackade än men det fixar jag ju enkelt. :)


En nätt liten hög än så länge...ska iaf va 6 paket till...sen syns inte de SMÅ riktigt på bilden :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Såpass, ja du är redig du! Själv har jag köpt två julklappar hittills bara..men men ett tag kvar så. Ha en bra dag, trots sjuka! Kramo

2009-11-23 @ 12:25:53
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Johanna

Att man ska bli så dålig av en spruta. :( Hoppas du känner dig bättre snart! Kram

2009-11-23 @ 13:41:13
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0